پمپ باد شارژی مدل ATJ-8266

2,200,000 تومان (بدون مالیات)
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

پمپ باد شارژی مدل ATJ-8266 دارای ولتاژ ورودی DC12V است . و با استفاده از باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 2200 میلی امپر ساعت که در داخل دستگاه قرار دارد .

این پمپ باد با قابلیت تنطیم فشار هوا تا 150PSI مناسب برای توری پلاستیکی ، تایر خودرو ، موتور سیکلت ، دوچرخه ، تجهیزات ورزشی و … است . این دستگاه دارای یک شلنگ بادکش فلزی   . همچنین دستگاه دارای کابل USB است که میتوانید با استفاده از ان تلفن همراه خود را شارژ کنید . به علاوه این دستگاه با فشار صوتی کمتر از 50 دسیبل سر و صدای اهسته ای را تولید میکند .

وزن پمپ باد شارژی مدل ATJ-8266 حدود 750 گرم است . به دلیل اینکه این دستگاه بسیار سبک و کوچک است . میتوانید ان را در جاهای کوچک نگهداری کنید . و هنگام استفاده براحتی قابل حمل میباشد .

این دستگاه از مواد با کیفیت ساخته شده است . دارای  نمایشگر دیجیتالی برای نمایش فشار هوا بسیار کاربردی است . و با چراغ LED مجهز شده است که در شرایط کم نور بکار می اید .

حداقل باد کردن هر لاستیک ماشین 4 دقیقه است.و همچنین نگهداری شارژ رو حالت پاوربانک حداقل  6 ساعت می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سایر ویژگی‌ها
حداقل باد کردن هر لاستیک ماشین 4 دقیقه, دارای نمایشگر شارژ, قابلیت کارکردن در دمای20- درجه, قابلیت کم و زیاد کردن باد, مجهز به پاوربانک, مجهز به کیف ضدآب, مجهز به نور سفید و قرمز, نگهداری شارژ رو حالت پاوربانک حداقل 6 ساعت, نمایشگر دیجیتالی
لوازم جانبی
شارژر تایپ C, مجهز به شارژر فندکی ماشین
مدل
ATJ-8266
وزن
750 گرم
حداکثر فشار باد کردن
150 PSI
قابلیت استفاده
قابلیت استفاده
نظرات
بدون نظر
محصولات مشابه
موردی یافت نشد

اشتراک گذاری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم